Klachten

Klachten
Het kan natuurlijk zo zijn dat er wat is misgegaan met uw bestelling of dienstverlening. Dat is niet onze insteek, daarom vragen wij u vooral contact met ons op te nemen als dit het geval is.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@onlinechemicalien.nl  . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij online chemicaliën streven naar een zo goed mogelijke service voor de klant. Daarom is het van groot belang dat uw klachten gemeld worden. Wij zullen samen met u voor een passende oplossing zoeken. Zo kunnen wij onze service blijven optimaliseren. 

Klik hier voor het online contact formulier en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Menu

Share

QR code

Settings

Maak een gratis account aan om verlanglijsten te gebruiken.

Aanmelden